close

IMG_0312  創造力

今天,我是具有創造力的,因為我懷抱著創造力!

今天,我是個創造者,因為我強而有力的表達我自己,

貫穿整個宇宙,在這個翠綠色世界的神之心中!

我能夠擴展神的光芒、慈愛與智慧。

我知道當我工作的時候,我重現了神的工作!

Creativity

Today, I am creative; thus I conceive creativity.

Today, I am acreator; thus I express myself 

forcefully-throughout the universe-within the heart ofGod in this emerald world.

I am able to spread God's light,love and wisdom.

I know that through my work,I reproduce God's work.



這是杜嘉肯定句-做自己生命的創造者。這張肯定句與神奇美麗的圖片能讓你透過你的思想與你的陳述,協助你正向改變你的人生。

 

當你注視著這張圖片並為唸出肯定句,需要時隨時都念著這個肯定句。(感謝Niya的翻譯!)^^

祝福你們~LOVE,Sitra 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()